sreda, 31. december 2014

Moje knjige leta 2014

Čas je za pregled letne bere knjig:-)
V letu 2014 sem prebrala 39 knjig. Od tega je bilo 16 knjig slovenskih avtorjev, 7 knjig je bilo v angleškem jeziku, 2 v nemškem.

Če iz konkurence izključim knjige, ki so na moji večni lestvici najboljših knjig vseh časov in sem jih v letošnjem letu ponovno prebrala (Marcel Proust, V Swannovem svetu in V senci cvetočih deklet, Umberto Eco, Ime rože), je peterica mojih najboljših knjig iztekajočega se leta naslednja:
  • Donna Tartt: The Goldfinch  obsežen roman o bridkosti, ki jo prinese izguba ljubljene osebe in o občutku krivde, ki spremlja tiste, ki katastrofo preživijo. Primerno tudi za ljubitelje likovne umetnosti in bralce kriminalk.
  • Marguerite Yourcenar: V pobožen spomin prva knjiga iz trilogije Labirint sveta, kjer pisateljica opisuje življenje svojih prednikov. Knjiga je hvalnica zgodovini in tega, kašna učiteljica nam je lahko tudi v današnjem času.
  • Polona Glavan: Kakorkoli roman, ki z veliko natančnostjo, občutljivostjo in prepričljivostjo razčlenjuje pomembne življenjske teme. Dramaturško oblikovana zgodba, izrisane osebe in odličen način uporabe slovenskega jezika.
  • Jurij Hudolin: Ingrid Rosenfeld očarljiva glavna junakinja - strasten knjižni molj, ki ima rada življenje kljub njegovi občasni krivičnosti.
  • Aleksandra Kocmut: Čisto sam na svetu ganljiv roman o alzheimerjevi bolezni, ki pa se ne bere kot jeremijada, sentiment ali memoar. Izredno lep stil pisanja.
Vse knjige, v vrstnem redu kot sem jih prebrala:
Knjige, ki jih nisem uspela prebrati do konca:
1970-ke v ozvezdju Orion
(foto: Jimmy Walker)

Veliko dobrih knjig
in
sreče v letu 2015!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so zaželeni:) in nemoderirani. Lahko so tudi anonimni;)