torek, 31. december 2013

Moje knjige leta 2013

Ob koncu leta se spodobi pogledati malo nazaj, narediti kakšno analizo in malo razmisliti, kaj je bilo v minulem leto dobrega in kaj bi bilo fino izboljšati.

Vsako leto nekaj takega razmišljanja doleti tudi knjige - še enkrat namreč preletim knjige, ki sem jih prebrala v iztekajočem se letu in izberem tiste najboljše.

V minulem letu sem prebrala 33 knjig, kar ni posebno veliko, a bera je bila dobra. Izmed vseh prebranih knjig sem namreč težko izbrala peterico najboljših - peterico tistih, ki so me v letu 2013 najbolj zaznamovale in so pustile močno sled še dolgo po koncu branja.
Moje najboljše knjige leta 2013 so:

Vse knjige, ki sem jih prebrala v letu 2013 - kakor so si sledile od zadnje do prve prebrane v letu, pa so:

vir: NASA

 V novem letu 2014 vam želim obilo bralnih užitkov!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so zaželeni:) in nemoderirani. Lahko so tudi anonimni;)