nedelja, 31. december 2017

Moje knjige leta 2017

Ob letošnji knjižni inventuri ugotavljam naslednje:

Prvič: letos je bilo moje branje predvsem japonsko obarvano. Od petindvajsetih prebranih knjig jih je bilo kar enajst povezanih z Japonsko -  ali so jih napisali japonski avtorji, ali so se dogajale na Japonskem, ali pa so uporabljale japonski način ustvarjanja umetniških del. Bila je to svojevrstna izkušnja.

Drugič: vsako leto preberem manj knjig. Bi me to moralo skrbeti? Niti ne. Preberem pač toliko knjig, kot jih lahko. Več zaradi pomanjkanja časa pač ne gre. Za branje porabim vsaki prosti trenutek. In še kakšnega več. Vem, da bodo spet prišla leta, ko bo tega časa več, kot ga je bilo letos. Se že veselim!


Moje knjige leta 2017 so:


Knjige, ki sem jih le delno prebrala:
  • Alma Karlin: Japonske novele, Samotno potovanje, Popotne skice O čem je svetovna popotnica pisala v teh delih, lahko preberete v mojih poročanjih s potovanja po sledeh Alme Karlin na Japonskem (prvi del in drugi del)
  • Christine Liew: Geschichte Japans Zgodovina Japonske, napisana na zelo zanimiv način.
  • Eiji Yoshikawa: Musashi To je knjiga, ki sem si jo naložila na svojega kindla pred odhodom na Japonsko, ker sem se bala, da mi bo na dolgem poletu zmanjkalo materiala za branje. Šlo naj bi za klasični samurajski roman, ki je pristno japonski. Japoncem pomeni nekaj takega kot Američanom Gone with the wind. Ni bilo časa, da bi ga v celoti prebrala:( Mogoče kdaj drugič. Obsežen roman v več knjigah je sicer preveden tudi v slovenski jezik.

🎄💗🎄💗🎄💗🎄💗🎄💗🎄💗🎄💗🎄💗

















Srečno novo leto
2018

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so zaželeni:) in nemoderirani. Lahko so tudi anonimni;)