sobota, 31. december 2016

Moje knjige leta 2016

Letos jih je bilo nekaj manj kot običajno
Nekatere so čisto kratke, druge pa dolge blizu tisoč strani.
Nekatere so višek umetnosti, druge bi rada izbrisala iz spomina.
Obudila sem Jančarja, Tolstoja in Manna. Se zbližala z Jane Austen in Charlotte Brontë. Okusila Cankarja.
Bila vesela, da je Mazziniju uspela takšna umetnina. In da je bil zanjo primerno nagrajen.
Spoznala strastno umetnico Charlotte Salomon.
Se zamislila nad težo in odgovornostjo starševstva.
In še in še.

V knjigah se najde vse!


Knjige leta 2016 so:


Še v branju:)
Še v poslušanju:
  • Stephen King: Basar der bösen Träume

Knjigi, ki sem ju le prelistala:
  • Umberto Eco: Kratka zgodovina grdega (sled o knjigi lahko najdeta v prispevku Umberta Eca ni več
  • Buselmeier, Michael: Literarische Führungen durch Heidelberg: Eine Stadtgeschichte im Gehen (sled o knjigi najdete v prispevku  Heidelberg - mesto literature)
SREČNO 2017!

Naj ob tej priložnosti še posebno prisrčno voščim vsem tistim, ki ste mi poslali voščilnice
ali pa mi
 v zadnjem letu podarili različne knjige.

Zvezde NGC 2264,
bolj znane kot Christmas Tree Cluster
(vir:NASA)

Podarjene knjige so šle (ali pa še bodo šle) z mano v Nemčijo. Z veseljem jih bom prebrala.

Nekatere od njih so:

  • Antony Doerr: Ta nevidna svetloba
  • Haruki Murakami: Brezbarvni Tsukuru Tazaki in njegova leta romanja
  • Paul Kalanithi: When Breath Becomes Air; Boštjan Videmšek: Na begu; Philip Roth: Očetovina
  • Thomas Bernhard: Mraz; Umberto Eco: Nulta številka

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so zaželeni:) in nemoderirani. Lahko so tudi anonimni;)